too much love...

2012.03.03. 13:52

remélem nem kell lefordítanom ezt a pár sort, a Y U NO = why you no.

Szóval igen. mi a redvás francokért nem lehet egymással üzenetben(chaten) beszélgetni, vagy msn, vagy skype, vagy bármi. ne válaszolj, költői kérdés volt, tudom a választ. azért mert akkor nem látják mások az ál-boldogságom, mert az nem boldogság, hogyha nekem szükségem van arra, hogy mások lássák, hogy boldog vagyok. mi a faszért kell kiposztolni 8percenként, hogy a párommal vagyok itt-és-ott, hogy vele ebédelek, hogy vele filmezek, hogy vele sétálok. 

basszameg, legalább akkor azt az időt töltsd már vele, elhisszük, hogy boldog vagy, bár én tudom, hogy annyira nem is, mert csak egy újabb álca, aminek pár hét múlva vége, aztán majd hülyekurva, másnap meg újabb végtelen szerelem. de ezt már kifejtettem. 

és akkor még nem is csak hogy kiírná, az egy percel később érkező kommentekre is azonnal válaszol. 

mi értelme így a közös ebédnek a barátnőddel, mikor csak a telefonoddal szórakozol? ráadásul nem is egy régi, elcsépelt kapcsolat, szerintem bőven lenne miről beszélgetni. bár ha ez időközben változik, aligha hiszem, hogy lenne értelme folytatni. p.s.: a barátnő volt a második kommentelő. akkor lehet, hogy mégis egymáshoz valók.

ebed.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://vicodin.blog.hu/api/trackback/id/tr304286126

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása