elég sokat utazom.

ismerem a közlekedési vállalatok jó és rossz oldalát, sem dícsérni, sem védeni nem szeretném őket, bár mindkettőt tudnám. viszont az az ízetlen fasz, aki nem fogja fel, hogy az ő hozzájárulása is szükséges ahhoz, hogy a rendszer megfelelően működjön, az ne háborogjon. 

a mai egy órás utam alatt 3x indultunk 1perc késéssel azért, mert valami gyengeelméjű köcsög úgy gondolta, majd az ajtó becsukódik valahogy, vagy a jegykezelő becsukja. 

fogd már fel. ha elkell sétálnia a vonat elejétől a végéig, mert még a kérésére se vagy képes megfordulni és becsukni, akkor késik a cucc. ha késik, te háborogsz, miközben a hozzád hasonló barmok miatt késik nagyon sokszor. azt mondod induljon el nyitottan? akkor meg majd a biztonságodért háborogsz, meg ha kiesik anyád az ajtón, azért. 

lehet szidni a rendszert, a mávot, a gysevet, a volán társaságokat, de az utasok lehetetlenítik el az amúgy is zűrös munkájukat, ezzel hátráltatva a többi x utazni vágyót.

btw voltam olyan rendibendi, hogy egyszer felkeltem a helyemről, és becsuktam (bár arra pont odaért a helyes hölgyecske), másodszor meg mikor leszálltam jártam pont egy ilyen nyitvahagyott ajtó felé.

megköszönte, kellemes utat, további szép munkát.

neked meg, ki nem csukod be az ajtót: száradjon le a kezed.

A bejegyzés trackback címe:

https://vicodin.blog.hu/api/trackback/id/tr644227411

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása