Ennyit az édes életröl

2013.07.25. 15:57

avagy soha semmi nem annyira rossz, hogy ne lehetne még rosszabb.

Jópár hete járok orvoshoz a hasi problémáim miatt, és már mindenre gondoltam.

Kértem is a dokit, küldjön el egy tükrözésre, hátha lisztérzékeny vagyok, mivel a családból nem én lennék az elsö..

Minden tiszteletem a német egészségügyé, nem az volt a reakció, hogy hülyegyerek haggyá, hanem mondta, hogy szerinte nem ez a probléma, de menjek el, és kiderül.

Két héttel késöbb meg is volt a tükrözés, altatásban, minden rendben ment.

Mondta a doki, hogy rendben zajlott, jövö héten meglesznek az eredmények, de csináljunk meg még pár vizsgálatot laktózra, fruktózra, meg még valami harmadikra, amire nem emlékszem.

Miért ne, nincs messze, munkába menet úgy is útbaesik. 

3 nap, 2 és fél óra Hidrogén kilélegzéses vizsgálat.

Éhgyomor, nem ihatsz, nem ehetsz, még fogat sem moshatsz aznap, kellemes így emberek közé kerülni, és mosolyogva mondani a recepción, hogy idöpontod van, bár a tükrözés utáni elsö alkalomra már megismertek. Beléptem és már mondták, hogy üljek le, pár perc és jön a kolléga.

Tényleg pár perc volt, egy vastagcsövü szondaszerü készüléket kellett megfújni, majd meginni egy pohár laktózos vizet. Tulajdonképp nem volt rossz, bár nekem reggel (és úgy általában is) a vízzel akadnak problémáim.

Majd 15 perc várakozás, fújás, 15 perc várakozás, fújás, és ez úgy 6 alkalommal kb.

Nem is volt gond, az értékek böven rendben voltak, holnap találkozunk.

Ma a fruktózra vizsgáltak, ami ugye a gyümölcscukor, ez a hagyományos kristálycukor fö alkotóeleme, gyümölcsök, zöldségek, de tulajdonképpen szinte minden tartalmazza. 

Fújtam, megittam a cukros (fruktózos) vizet (nagyon rossz így éhgyomorra), vártam fújtam vártam, majd elkezdett mozogni a hasam. A 3. vagy 4. fújásnál kérdezte a nö, hogy jól vagyok-e, mert elég rosszak az értékek.

Már ekkor 101-nél jártunk egy olyan skálán, ahol a 20 is sok.

A vizsgálat végére 137-ig kúszott fel, ami azt jelenti, hogy fruktóz malabszorpcióm, vagyis fruktóz felszívódási zavarom van.

Felkészültem már lelkileg a lisztérzékenységre, erre most jön egy nagyobb pofon, nem ehetek és ihatok szinte semmit, amit eddig szabadott. Se üdítö, se édesség, de még az instant kakaót sem, meg úgy tulajdonképp semmit, amit a boltban lehet kapni. Egy almát sem, még a hagymában is sok a fruktóz. Kicsit felfoghatatlan még, de majd megoldjuk, az élet megy tovább.

Most csinálhatok magamnak limonádét, kaját, édességet, valami drága cukor utánzó anyagból, amit még csak nem is szeretek.

Ez van, az élet nem egy habostorta, de még azt sem engedi, hogy a habostortából egyél. 

A bejegyzés trackback címe:

https://vicodin.blog.hu/api/trackback/id/tr15426204

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása